Obchodní podmínky

OBJEDNÁVKY

Naším základním sortimentem jsou postele, sedací soupravy a další nábytek vyráběný z kvalitního masivu. Vše vyrábíme na zakázku a proto jsou v tomto případě naše dodací lhůty o málo delší, než běžných několik dnů. Za to ale nabízíme garanci, že za své peníze získáte kvalitní a trvanlivé vybavení bytu, domu, chaty, chalupy nebo hotelu.

U každé objednávky máte možnost si vybrat druh dřeva a také odstín moření. Odstín nábytku vám tedy můžeme maximálně přiblížit například odstínu podlah. Pokud budete mít zájem, objednané zboží vyrobíme i v atypických rozměrech. Stačí připsat přesné rozměry do části "komentář k objednávce" a než začneme objednávku vyřizovat, zavoláme a vše definitivně upřesníme.

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. U některých objednávek (větší množství apod.), Vás zkontaktujeme, pro potvrzení objednávky, telefonicky.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží

BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží Vám doručíme.
Objednávky do 2 500 Kč - poštovné 130 Kč.
Objednávky od 2 501 Kč do 5 000 Kč - 250 Kč.
Objednávky od 5 001 Kč do 8 000 Kč - 480 Kč.
Objednávky od 8 001 Kč do 11 500 Kč - 600 Kč.
Objednávky od 11 501 Kč do 15 000 Kč - 750 Kč.
Objednávky nad 15 000 Kč - poštovné 800 Kč.

DODACÍ LHŮTY

  1. Zboží skladem (přikrývky, polštáře, povlečení, ...) do tří dnů.
  2. Výroba nábytku a postelí nejpozději do šesti týdnů. Přesný termín dohodneme po obdržení objednávky.

REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 60 dnů od jejího vzniku.




Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

© 2012-2017 Pavel Hlobil | Tvorba webových stránek carl.cz